Риба на Фурна

За тази Риба на Фурна искам да кажа, че освен за празник може да се приготвя и в делник. Важното е да Ви е сладко и да обичате риба.

Риба на Фурна

Ето и съставките:

1 средна риба около 2 кг, 1 буркан консервирани домати, 3 едри глави лук, 5 зърна бахар, 2 с.л. зехтин, 1 с.л. смлян червен пипер, 300 мл. вода, сол на вкус.

Начин на приготвяне:

Изчистете рибата и нарежете на шайби. Обелете лука и накълцайте на едро. В тава сложете накълцаният лук, после доматите, солта и червеният пипер. Разбъркайте добре и после добавете водата. Накрая подредете рибата отгоре и бахара.

Риба на Фурна

После сложете във фурната за около 1 час на 200°С. През това време водата ще изври, рибата леко ще се запече до много приятен загар. След това извадете от фурната изчакайте 5 минути и сервирайте. Като разсипите в чиниите, поръсете с накълцан магданоз.

Риба на Фурна

Добър Апетит от мен!

Риба на Фурна

Има ли гладни? 😉

Риба на Фурна

Благодаря за писмата, които ми пишете, също така не на последно място искам да ви кажа че съм особено щастлива, че ми се доверявате и експериментирате по моите рецепти. Всяка една, е изпитана до последната хапка и само ако е достатъчно добра е споделена с вас. Обичам ви. Страхотни сте! Вие правите дните ми хубави! 🙂

от любов

Коментари