Кашкавал пане с пържени зелени Домати

Отдавна не бях правила Кашкавал пане. Затова сега ще ви споделя как аз го правя. Това е варианта, който аз правя и винаги ми се получава успешно. Днес ще направя Кашкавал пане с пържени зелени Домати. Да тая салата я знам от моята майка- страхотна е.

Кашкавал пане с пържени зелени Домати

Продукти:

400 гр. кашкавал (качествен), мазнина за пържене, брашно, 2 яйца, вода, галета

За гарнитурата:

300 гр. зелени домати, мазнина, целина, сол на вкус, балсамов оцет, натрошени бадеми

Начин на приготвяне:

Започнете първо с гарнитурата за да може да се охлади. Нарежете доматите.

зелени домати

Загрейте мазнината и сложете доматите да се пържат, добавете 2 щипки сол и разбъркайте. След като се промени цвета се дърпа от котлона. С решетъчна лъжица ги извадете. Добавете балсамов оцет по ваш вкус. След това нарежете целината и добавете. Отгоре поръсете с натрошени бадеми.

Кашкавал пане с пържени зелени Домати

 

Най-добрият Кашкавал пане

Кашкавал пане с пържени зелени Домати

Нарежете кашкавала на парчета с дебелина 1 см. Аз първо режа на правоъгълници и после по диагонал за да получа триъгълни парчета. В различни съдове поставям водата, разбитите яйца, брашното и галетата. Подреждам съдовете така, че да не губя време докато стигне до тигана.

Кашкавал пане с пържени зелени Домати

Вземам едно парче кашкавал потапям го във водата цялото да се покрие. След това овалвам с брашно, потапям в яйцата и от там в галетата. Хубаво да се запечата от всички страни. Пържим в добре загряла мазнина на умерен котлон.

Кашкавал пане с пържени зелени Домати

Ако спазите всичко това, както съм описала ще имате перфектен Кашкавал пане.

Да ви е сладко!

Кашкавал пане с пържени зелени Домати

Коментари