Десертна Бира

Това е бирата, която може да предложите на вашите деца. Толкова е ефектна, че може да предложите и като изненада за възрастни. Направете им демонстрация и нека да ахнат от учудване! Трябва да ви кажа, че не само е ефектна, но и много вкусна. Едва ли сте се сетили за такъв десерт. А, аз обичам закачките в кухнята. Обичам да провокирам с моите ястия у дома. Сега, като идват празници, това е един много весел вариант да разпуснете обстановката и да покажете вашите умения в кухнята. Представете си ситуация- наливате бирата в чашите и раздавате чашите, а на кума подавате чаша с Десертна Бира и съответно вдигате наздравица. Ех, представям си физиономията на човечеца в момента. Ще има да надига чашата 🙂  🙂 🙂

Десертна Бира

Продукти:

1 л. ябълков сок, 20 гр. желатин

Начин на приготвяне:

Сокът, който аз използвах е на QUEENS, понеже нямах време да правя сок. Така, че 1 литър готов сок ще ви свърши чудесна работа. Отделете 200 мл. от сока и разтворете цялото количество желатин, разбъркайте и оставете да набъбне. После го загрейте на котлон да се втечни, преди да заври го махнете от котлона и сипете при сока. Разбъркайте с телена бъркалка.

Десертна Бира

Десертна Бира

След като извършите тази процедура сока се разсипва в три чаши, като наливате по 300 мл. Остатъка от сока от него ще си направим хубав мус за отгоре. Но за сега ще приберем чашите в хладилник за да се образува хубаво желе. Аз оставих чашите за една нощ и на сутринта направих муса, понеже беше вече много късно.

Да направим Мус за бирата

Останалият сок го бях покрила със стреч на стайна температура. Него го разбих с миксер на средна скорост, като още първата минута ще видите как започва да оформя пяна. Вълшебно нали? Забавно и вкусно!

Десертна Бира

След това вадя чашите от хладилника и с лъжица започвам да пълня пяна в чашките. Уау ефект, погледнато от страни на никой няма да му мине през ум, че това не е истинска бира. Перфектни чашки.

Десертна Бира

Десертна Бира

Да ви кажа наздраве тогава! 😉

Десертна Бира

И в този момент пристига детето с лъжица в ръка и иска да опита. Нали е затова…

Десертна Бира

Опитайте и вие, знам, че не ви затрудних. Мисля, че винаги трябва да има тръпка и в кухнята и в живота.

Десертна Бира

Важно Съобщение: Започнаха номинациите в Блоговодител. Щастлива съм да ви споделя, че  съм класирана в две категории, като едната е “С аромат на ванилия”, а другата е “Топло от фурната”. Ако съм успяла да ви впечатля с моите рецепти, то ще се радвам да гласувате за мен- “Хубава Жена”- Митка Угринова. За тази цел посетете Кулинарни награди  регистрирайте се и гласувайте. Благодаря Ви предварително за оказаното доверие към мен!

Десертна Бира

Не пропускайте да харесате моята страница във Facebook от тук . И групата за Кулинарни идеи, тук може да споделите ваши изпитани рецепти и кулинарни приключения. До нови срещи!

Коментари