Сладкиш "Двете Вафли"

Моята слабост, ах тия сладкиши! Любимите ми лакомства. Преди време една съседка ми каза тая рецепта. В първият момент, ми беше доста подозрително защото в продуктите липсват яйцата, но след като го приготвих, вече мнението ми е съвсем различно. Въпреки икономичните продукти се получава нещо, което е доста добро за похапване! Препоръчвам хора със слабо сърце да не поглеждат тази рецепта, защото ще останат възхитени и тутакси ще искат да си го приготвят. Имаше един период когато вкъщи го приготвях всеки ден в продължение на една седмица. 🙂 Толкова бързо изчезваше, че докато се върна от работа, вече беше свършил. Ужас нали? 🙂 🙂

Сладкиш "Двете Вафли"

Продукти:

400 гр. кисело мляко, 1 ч.л. хлебна сода, 1 ч.ч. захар, 1 к.ч. олио, 2 ч.ч. брашно, 1 ч.л. екстрат ванилия, 1 с.л. какао, 2 броя шоколадови вафли

За намазване на сладкиша: 2 с.л. краве масло

Начин на приготвяне:

За разбъркване на сладкиша може да използвате телена бъркалка, вярвам, че и с това ще се справите! Сипете киселото мляко в дълбок съд и добавете содата да шупне. След това добавете захарта, олиото, брашното, какаото и ванилията, като през това време разбърквате, докато получите гладка еднородна смес. Нарежете едната вафла на средни парчета.

Сладкиш "Двете Вафли"

След това добавете вафлата към готовата смес и разбъркайте. Преди да започнете да правите сладкиша включете фурната да загрява на 180 С.

Сладкиш "Двете Вафли"

Готовата смес сипете в намаслена форма с масло с диаметър 24 см.  После е готово да бъде изпечен.

Сладкиш "Двете Вафли"

Печете 30 минути, проверете с дървен шиш за да разберете как върви печенето. Може би още 10 минути и е готов. След изпичане извадете от фурната и намажете с масло. Настържете втората вафла на ренде.

Сладкиш "Двете Вафли"

Получените стърготини поръсете върху сладкиша. Ще видите как шоколада леко се разтапя на повърхността и започва да ухае още по-примамливо. Оставете да се охлади преди да разрежете!

Сладкиш "Двете Вафли"

Ох, тук има едно парче самотно, то ще е за мен! Ако и ти искаш да опиташ, запрятай ръкави и действай!

Сладкиш "Двете Вафли"

Страхотна вкусотия, която не би искал да изпуснеш! Какво му трябва на човек, понякога дребните неща значат много. Един жест на внимание, една усмивка, топла вечеря и един прекрасен десерт за завършек на деня.  Да ви е сладко!

Сладкиш "Двете Вафли"

Важно Съобщение: Започнаха номинациите в Блоговодител. Щастлива съм да ви споделя, че  съм класирана в две категории, като едната е “С аромат на ванилия”, а другата е “Топло от фурната”. Това са моите любими категории.  Ако смятате, че заслужавам или съм успяла да ви впечатля с моите рецепти, то ще се радвам да гласувате за мен- “Хубава Жена”- Митка Угринова. За тази цел посетете Кулинарни награди  регистрирайте се и гласувайте. Благодаря Ви предварително за оказаното доверие към мен!

Сладкиш "Двете Вафли"

Не пропускайте да харесате моята страница във Facebook от тук . И групата за Кулинарни идеи, тук може да споделите ваши изпитани рецепти и кулинарни приключения. До нови срещи!

Сладкиш "Двете Вафли"

Коментари